3ds max. Leksykon kieszonkowy - Wojciech Pazdur
3ds max jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jego możliwości wykorzystują twórcy gier komputerowych, filmowych efektów specjalnych i animacji reklamowych. Sprawne korzystanie z 3ds max wymaga poznania dziesiątek poleceń, narzędzi i opcji. Najczęściej wykorzystywane narzędzia zapamiętuje się niemal automatycznie, ale znaczenia rzadziej stosowanych elementów programu trzeba szukać w dokumentacji. Przeszukiwanie setek stron instrukcji może zająć wiele cennego czasu. W takich przypadkach niezwykle przydatne jest zestawienie krótkich opisów każdego z poleceń i narzędzi. ''3ds max. Leksykon kieszonkowy'' to takie właśnie zestawienie. Znajdziesz w nim omówienie wszystkich poleceń menu, narzędzi i okien dialogowych związanych z tworzeniem i modyfikowaniem obiektów i scen. W pierwszej części przeczytasz o zagadnieniach podstawowych, związanych z konfiguracją interfejsu użytkownika i pracą w oknach widokowych sceny. Drugą część stanowi opis elementów programu uzupełniony o informacje dotyczące dostępnych skrótów klawiaturowych.
- Elementy interfejsu użytkownika
- Okna widokowe
- Listwa narzędziowa
- Polecenia menu
- Tworzenie nowych obiektów
- Transformacje obiektów
- Konfiguracja okien widokowych
- Modyfikatory
Pracując z 3ds max 7, miej tę książkę zawsze pod ręką.Będziesz korzystać z niej bardzo często.