Opis produktu: Analiza problemów biznesowych
Analiza problemów biznesowych
Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji.
Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują
się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich
znaczenie przykłady. A jednak, czy można przygotować się do podejmowania
decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów?
W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy
warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu
konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy
związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową
oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych
decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach
odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych
uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania
trafnych decyzji biznesowych.