Opis produktu: BRIDGESTONE 225/50R17 94W ER300 (DOT08)
BRIDGESTONE 225/50R17 94W ER300 (DOT08)
Wysoki komfort jazdy Są to pierwsze opony szosowe o asymetrycznym wzorze bieżnika, które zapewniają wysoki poziom komfortu jazdy, bardzo dobrą kontrolę jazdy oraz bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Opony zostały zaprojektowane zarówno na fabryczne wyposażenie aut, jak i również na rynek wymiany. Niezmienne osiagi na mokrej nawierzchni Jako materiał do produkcji opony użyta została mieszanka gumowa z dużą zawartością krzemionki i specjalnego składnika, który chroni ją przed starzeniem przez co zapewnia niezmienne osiągi na mokrej nawierzchni w ciągu całego życia opony. Komfort akustyczny Nowa budowa ściany bocznej oraz stopki skutecznie redukują wibracje powstające na styku opony z felgą. Komfort akustyczny natomiast zapewnia zamknięte żebro barkowe, wzmocniona sekwencja klocków bieżnika oraz nowe okrągłe klocki brzegowe, które przyczyniają się do płynniejszego kontaktu opony z powierzchnią drogi. Turanza ER300 umożliwia bardzo cichą jazdę poprzez obniżenie poziomu hałasu na każdym klocku bieżnika i rozproszenie dźwięku poprzez zakres różnych częstotliwości. Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni Wewnętrzny bieżnik tworzą soczewkowo ukształtowane klocki z zaokrąglonymi krawędziami, które redukują turbulencje wodne i usprawniają ewakuację wody w kierunku rowków głównych. Dzięki temu ER300 zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni. Ryzyko aquaplaningu zostało zredukowane dzięki meandrowemu rowkowi obwodowemu, który umożliwia płynne transportowanie strumienia wody. Doskonała sterowność i kontrola jazdy ER300 to również doskonałe opony na suchą nawierzchnię - wpływ na to ma zewnętrzna część bieżnika, gdzie przyczepność, kontrola oraz zachowanie na drodze polepsza się wraz ze wzrostem powierzchni kontaktu opony z nawierzchnią. Ponadto bieżnik jest wyposażony w sztywniejsze poprzeczne klocki, które poprawiają zachowanie opony, szczególnie na zakrętach oraz minimalizują jej nieregularne zużycie. Natomiast solidny rowek wzdłużny w środkowej części opony zapewnia doskonałą sterowność i kontrolę jazdy.