Bądź czujny
Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie
jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli,
że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale
nie są to jednak rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na
niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się
okazji to właśnie klucz do sukcesu.
Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu
przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer
powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej
pracy i firmy w swoje ręce.
Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po
wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować
na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego
błędu!
Bądź czujny! pozwoli Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się
dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik,
dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody.
Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio
monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach
i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.