Produkty wg producenta



Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu


powiększ

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Cena: 35.00 zł


Opis produktu: Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędnej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.


Podobne do: Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu


93.50 zł
Tajniki marketingu

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków...

51.00 zł
Internet w marketingu

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na...

39.00 zł
17 śmiertelnych błędów szefa

Kryminalna powieść menedżerska Sensacyjna lekcja zarządzania Firmowy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme