E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie? - Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim - Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych - Interaktywne relacje z klientami - Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu - Narzędzia kreowania wizerunku w sieci Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu. Internet ma przyszłość! - Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi? - Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne. - Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku. - Grzechy główne działań internetowych. - Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej. - Case studies