Produkty wg producenta



Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja


powiększ

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Cena: 39.00 zł


Opis produktu: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
Cele, strategia, technologia ? precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań.
Internauci, klienci, sponsorzy ? uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania.
Dokumentacja projektu, kwestie prawne ? nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.
W książce ''Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja'' znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i? do dzieła!
Cele przyświecające projektom internetowym;
Różne rodzaje stron internetowych;
Budowanie strategii i jej założenia;
Grupy docelowe i sposoby ich określania;
Współpraca z agencją interaktywną;
Sponsoring i środki unijne;
Wybór technologii dostosowanej do potrzeb;
Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe;
Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej;
Logotyp i slogan a znaki towarowe;
Ochrona konkurencji i prawo autorskie;

Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem;
Polityka prywatności i ochrona danych osobowych;
Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu;
Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!
  • author: Paweł Frankowski


Podobne do: Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja


37.00 zł
Strategia

Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie...

50.00 zł
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I Strategia wzrostu w erze zmian

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i...

63.50 zł
Strategia konkurencji

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle