Produkty wg producenta



Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową


powiększ

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Cena: 89.00 zł


Opis produktu: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

- Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
- Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
- Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usłu ga uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera .

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki og lądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analiz y jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raport ów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

- Historia analiz danych internetowych
- Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
- Sposoby zbierania danych do analizy
- Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
- Dostępne analizy jakościowe
- Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
- Najlepsze praktyki w tym zakresie
- Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
- Dostępne miary w analizie danych internetowych
- Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
- Ustalanie czytelników serwisu
- Analiza w obszarze wyszukiwania
- Analiza skuteczności kampanii PPC
- Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
- Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
- Zastosowanie procesu DMAIC
- Analiza stron z nurtu Web 2.0
- Mity z obszaru analizy danych internetowych
- Obliczanie współczynnika konwersji
- Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!
  • author: Avinash Kaushik


Podobne do: Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową


39.00 zł
C++. Strategie i taktyki. Vademecum profesjonalisty

Poznanie ruchów figur szachowych to dopiero pierwszy krok w nauce tej gry...

40.00 zł
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo...

99.00 zł
Web Analytics 2.0.

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...