Opis produktu: Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów kon sumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniun kturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń? Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący s ukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni . John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę odd ać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy. Poprawa konkurencyjności firmy -- modyfikacje i ulepszenia Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa Menedżer czasu transformacji -- zarządzanie zmianą według formuły DICE ''Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian'' to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniw ersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspe rtów w dziedzinie zarządzania.