Opis produktu: Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skuteczni e radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie sk utecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przy padku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budują ce wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju. Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbada nych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swoje j firmy. Bolesne doświadczenia w karierze lidera. Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach. Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach. Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą. ''Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych'' to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różn ych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autoryt ety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie prze analizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji r ozproszonych po całym świecie.