Produkty wg producenta



Homo videns. Telewizja i postmyślenie - Giovanni Sartori


powiększ

Homo videns. Telewizja i postmyślenie - Giovanni Sartori

Cena: 20.89 zł


Opis produktu: Homo videns. Telewizja i postmyślenie - Giovanni Sartori
Homo videns. Telewizja i postmyślenie - Giovanni Sartori

Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns. Książka kończy się ''Aneksem'', który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.


Podobne do: Homo videns. Telewizja i postmyślenie - Giovanni Sartori


38.50 zł
Dzieci i telewizja. Perspektywa globalna

Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z...

26.00 zł
Świat, zbawienie i... Telewizja

Książka służy odmitologizowaniu postaci często pojawiających się na...

16.50 zł
Telewizja. Szanse i zagrożenia wychowawcze

Książka Małgorzaty Łobacz dotyczy najbardziej wpływowego medium kultury...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle