Opis produktu: Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia, część 2. Klasa 4-6, szkoła podstawowa
Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia, część 2. Klasa 4-6, szkoła podstawowa
'Informatyka Europejczyka' to doskonały i kompletny zestaw edukacyjny, przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion. Podręczniki oraz inne pomoce naukowe należące do tej serii zostały opracowane w taki sposób, aby ich użytkownicy mogli nie tylko poszerzać swoją wiedzę, ale też szybko i skutecznie utrwalać nowe wiadomości. Proponowane przez nas rozwiązania szczególnie ważne są właśnie dziś, gdy znajomość informatyki stała się kluczowa - bez niej nie sposób nadążyć za tempem rozwoju dowolnej dziedziny wiedzy i zrozumieć fundamentalnych zmian zachodzących na całym świecie. Dwuczęściowy zeszyt ćwiczeń stanowi uzupełnienie materiału zawartego w książce 'Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla szkoły podstawowej, kl. IV-VI' (opracowanej dla szkół, w których korzysta się z komputerów typu Mac). Zeszyt składa się z zadań o różnym stopniu trudności, dostosowanych do możliwości uczniów zarówno przeciętnych, jak i bardzo zdolnych. Poprzez realizację ciekawych projektów, rozwiązywanie łamigłówek i zabawę bezstresowo wprowadza dzieci w świat informatyki, a ponadto pozwala im rozwinąć własne talenty i zainteresowania. Mierząc się z kolejnymi zadaniami, uczniowie szybko poznają środowisko pracy, opanują podstawowe pojęcia oraz obsługę popularnych programów, nauczą się odpowiedzialnie korzystać z internetu, a także na bieżąco ugruntowują zdobytą wiedzę. Pierwsze terminy i pojęcia związane z komputerem i pracą w sieci Podstawowe informacje o popularnych systemach operacyjnych Pliki i katalogi - najważniejsze czynności Edycja tekstu i grafiki Komputer jako pomoc w edukacji i rozrywce Działania na arkuszu kalkulacyjnym Prezentacjemultimedialne Internet jako źródło informacji Tworzenie prostych animacji 'Informatyka Europejczyka' to: gruntowne poznanie podstawobsługi komputera i najczęściej używanych programów; atrakcyjnie przekazywana wiedza, niezbędna do zrozumienia współczesnego świata; kreatywne wykorzystanie dostępnych możliwości i proponowanie własnych rozwiązań.