Opis produktu: Jak przeprowadzić transformację firmy
Jak przeprowadzić transformację firmy
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się o ''wizji przyszłości'' i ''celach strategicznych'', ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą, że akceptująpropozycje zmian, ale gdy trzeba zacząć działać, podają tysiące powodów, dla których ''to się nie uda''. Formalnie powołane zespoły mające wdrażać zmiany działają powoli i wdają się w spory polityczne. Każda proponowana decyzja przepada w niekończących się debatachi konfliktach. Jeśli dochodzi do jakichś rzeczywistych zmian, firma zawdzięcza je nieformalnej grupie aktywistów, ignorowanej przezkluczowych decydentów. W efekcie reformowanie organizacji staje się drogą przez mękę, co zniechęca nawet najbardziej wytrwałych zawodników.