2015.06.30// J. Kruczek
Dobre akcje promocyjne wymagają kreatywności. Na taka zdobyła się firma Molson Canadian przy współpracy z Google. Producent piwa przygotował specjalną lodówkę łączącą ludzi różnych nacji.
Pomysł opierał się na konieczności współpracy osób z kilku państw. W miejscu publicznym postawiono lodówkę, którą aby otworzyć trzeba było powiedzieć "Jestem Kanadyjczykiem". Zdanie musiało paść sześć razy i w sześciu różnych językach. Tu do gry weszło Google, które zaprojektowało aplikację rozpoznawania mowy i języków.
Molson Canadian...
...przygotowało bardzo ciekawą...
...akcję promocyjną
Przechodnie chcąc otworzyć lodówkę musieli znaleźć sześć osób władających różnymi językami. Dopiero po uzupełnieniu listy drzwi się otwierały. Trzeba przyznać, że pomysł jest ciekawy i dał sporo zabawy zgromadzonym osobom. Aż chciałoby się oglądać więcej takich akcji.