Opis produktu: Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik
Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik
Polecane przez firmę Macromedia źródło informacji o języku ActionScript Poznaj składnię i elementy języka ActionScript 2.0 Wykorzystaj możliwości programowania obiektowego Zastosuj w aplikacjach usługi sieciowe i język XML Napisz skrypty sterujące przebiegiem odtwarzania prezentacji Macromedia Flash MX 2004 i Macromedia Flash MX 2004 Professional to aplikacje służące do tworzenia publikacji multimedialnych opartych na grafice wektorowej. Zaimplementowany w nich rozbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje projektantom nieograniczoną swobodę twórczą. Za jego pomocą można stworzyć proste skrypty nawigacyjne, rozbudowane mechanizmy obsługi danych, narzędzia weryfikacji danych wprowadzanych przez użytkowników, narzędzia ładowania plików z dysków oraz elementy interfejsu użytkownika. ''Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik'' to zbiór ćwiczeń przygotowanych przy współpracy z firmą Macromedia --producentem Flasha. Dzięki przykładom przedstawianym w kolejnych lekcjach poznasz możliwości języka ActionScript 2.0. Dowiesz się wszystkiego o jego elementach i składni, nauczysz się korzystać z danych zewnętrznych i kontrolować elementy prezentacji tworzonej weFlashu. Składnia języka ActionScript Zdarzenia i ich obsługa Uzyskiwanie dostępu do elementów prezentacji Klasy obiektów Definiowanie i wykorzystywanie funkcji Struktury sterujące -- pętle i wyrażenia warunkowe Obsługa, pobieranie, wysyłanie i walidacja danych Korzystanie z języka XML Obsługa plików multimedialnych Testowanie skryptów i usuwanie z nich błędów Poznaj możliwości języka ActionScript 2.0 w praktyce, korzystając z podręcznika polecanego przez firmę Macromedia.