Produkty wg producenta



Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki


powiększ

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Cena: 54.50 zł


Opis produktu: Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecnośc i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. A utorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach m iędzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy a utorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą ze tknąć się czytelnicy.
  • author: Agnieszka Żbikowska, Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska


Podobne do: Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki


27.50 zł
Terroryzm międzynarodowy

Podręcznik akademicki dla studentów wydziałów prawnych i administracyjnych...

52.50 zł
Marketing międzynarodowy

W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na...

50.00 zł
Międzynarodowy system walutowy

Zmiany w międzynarodowym systemie walutowym są jednym z najciekawszych...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...