Produkty wg producenta



Marketing na rynku prasowym


powiększ

Marketing na rynku prasowym

Cena: 52.50 zł


Opis produktu: Marketing na rynku prasowym
Marketing na rynku prasowym

Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku prasowego, przy uwzględnieniu jego specyfiki oraz wykorzystaniu interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny medioznawstwa i marketingu.
  • author: Ryszard Żabiński


Podobne do: Marketing na rynku prasowym


51.00 zł
Marketing na rynku nieruchomości

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy...

29.00 zł
Marketing partnerski na rynku usług

Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił...

27.50 zł
Marketing na rynku środków produkcji

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle