Marketing
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też ?Marketing?, fundamentalne dzieło Ko tlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marke tingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od daw na podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najn owsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umie jętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.