Opis produktu: Marketing usług hotelarskich. Podręcznik, technikum
Marketing usług hotelarskich. Podręcznik, technikum
Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową
dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w
zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania
i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy
są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik
hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą
marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje
specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział
drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej
niż przewiduje program nauczania ? technik hotelarstwa nr 34
[04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie
problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom
poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono
czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności
hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy
sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia
związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto
problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie
mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty
prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie
hotelarskim.