Produkty wg producenta


Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson


powiększ

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson

Cena: 42.74 zł


Opis produktu: Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson

''Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.


Podobne do: Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson


28.18 zł
Inbook Komunikacja społeczna a wartości w edukacji. Nowe znaczenie i sytuacje. Tom I - Wojciech J. Maliszewski

W niniejszej publikacji redaktor starał się nie ograniczać sposobów...

34.33 zł
Inbook Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzadzania przedsiębiorstwem - Adriana Paliwoda-Matiolańska

Geneza i istota CSRInstrumenty zarządcze polityki CSR - model zarządzania...

95.50 zł
Media a dobra osobiste

Książka dotyka problematyki bardzo żywo dyskutowanej zarówno w Polsce, jak i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale High-Tech