Produkty wg producenta



Media na rynku


powiększ

Media na rynku

Cena: 25.27 zł


Opis produktu: Media na rynku
Media na rynku

Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów jest pierwszym na polskim rynku podręcznikiem przedstawiającym usystematyzowaną wiedzę z zakresu ekonomiki mediów. Autorzy wyjaśniają, jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.


Podobne do: Media na rynku


43.00 zł
Media i dyplomacja

Książka opisuje związki pomiędzy francuskim ministerstwem spraw zagranicznych...

37.50 zł
?Jesteście naszą wielką szansą?. Młodzież na rozstajach komunizmu 1944?1989

Niniejsza publikacja jest zbiorem referatów wygłoszonych podczas konferencji...

36.00 zł
?Ojcowie narodu?. Duchowieństwo greckokatolickie w ruchu narodowym Rusinów galicyjskich (1867-1918)

Autorka umiejętnie prowadzi czytelnika przez obszary konieczne do zrozumienia...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle