Produkty wg producenta



Metody badania wizerunku w mediach


powiększ

Metody badania wizerunku w mediach

Cena: 41.00 zł


Opis produktu: Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznes mena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przest rzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle in teresujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto si ęgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społeczn ej.

prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński


Podobne do: Metody badania wizerunku w mediach


27.00 zł
Metody badania pracy

Książka dla studentów pedagogiki, zarządzania, pracowników naukowych, a także...

37.50 zł
Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i...

36.50 zł
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle