Produkty wg producenta



Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - Tomasz Mielczarek


powiększ

Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - Tomasz Mielczarek

Cena: 32.29 zł


Opis produktu: Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - Tomasz Mielczarek
Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - Tomasz Mielczarek

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na ile jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, przedstawia ludzi, którzy byli z nimi związani, koncerny medialne, odwołuje się także do ekonomicznego wymiaru funkcjonowania środków komunikowania masowego.


Podobne do: Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 - Tomasz Mielczarek


19.71 zł
Inbook Arioso - Tomasz Cyz

Debiut książkowy laureata Nagrody ''Zeszytów Literackich'' za esej im. Józefa...

19.00 zł
Matematyka. Matura 2006

Książka zawiera oryginalny zestaw maturalny z maja 2005, obowiązujący w całej...

23.00 zł
Informator o szkołach wyższych i policealnych 2006/2007

XII edycja rocznika. Komplet informacji dla kandydatów do państwowych i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle