Produkty wg producenta



Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006


powiększ

Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Cena: 34.00 zł


Opis produktu: Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006
Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjny ch. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na i le jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, przedstawia ludzi, którzy byli z nimi związani, koncerny medialne, odwołuje się także do ekonomicznego wymiaru funkcjonowania środków komunikowania masowego.
  • author: Tomasz Mielczarek


Podobne do: Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006


15.50 zł
Trzecia nad ranem. Wiersze z lat 2006-2007

Trzecia nad ranem to najnowszy tom poezji tworzącego już od 50 lat znanego...

23.50 zł
Towarzystwo Literackie im. Adama Mickiewicza 1886-2006

Książka ukazuje dzieje TLAM od momentu powstania w 1886 r. we Lwowie do 2006...

39.50 zł
Enklawy wolności. Literatura rosyjska w Polsce 1956 - 1989

Książka podejmuje problem obecności i recepcji niezależnej literatury i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...