2018.12.30// J. Kruczek
Reklamy trzeba umieć robić z pomysłem. Tylko wtedy potencjalny klient zapamięta spot i markę, której jest poświęcony. Prezentowaliśmy już wiele pomysłowych reklam, a dziś mamy kolejny zabawny i wciągający spot.
W powyższym klipie możecie zobaczyć, a w zasadzie usłyszeć najgorszą piosenkę świata. A w niej jest cały możliwy kicz jaki można upchać w jeden kawałek. Co więcej bohaterką spotu jest dziewczyna, która słucha tego utworu i z jakiegoś powodu nie przestaje. Mimo iż całą drogę przez miasto się męczy to ciągle słucha. A dlaczego?
Najgorsza piosenka świata
I tu przechodzimy do właściwego sensu reklamy. Okazuje się, że dziewczyna musiała słuchać bo miała zajęte ręce. A gdyby tylko skorzystała ze sklepu online, to miałaby ręce wolne i możliwość przełączenia tego drylującego mózg kawałka. I tak powstała reklama genialna w swym założeniu.