Na polski rynek trafiła nowa kolekcja zegarków Nautica, której premiera miała miejsce podczas tegorocznych targów Baselwordl 2009. Linia potwierdza ideę brandu, którą jest inspiracja wodą i tematyką żeglarstwa. Akcja wprowadzenia na polski rynek nowego zegarka Nautica NST 100 DATE wiąże się z rozpoczęciem współpracy z właścicielem portu Sailor w Pięknej Górze koło Giżycka. Dzięki atrakcyjnemu położeniu i udogodnieniom dla żeglarzy, miejsce cieszy się uznaniem turystów już od ponad 16 lat. W ramach współpracy w porcie zamieszczono materiały promujące markę.
Nautica NST 100
Nautica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich marek na świecie. Zegarki sygnowane logiem Nautica, odnoszą się do tematyki żeglarskiej i są inspirowane wodą, co sprawia, że Mazury są najlepszym miejscem do promowania sportowych czasomierzy - mówi Jarek Guzek, brand manager zegarków Nautica w Polsce.
Warto dodać, że port Sailor w Pięknej Górze jako jedyny został wybrany do promowanie brandu. Zegarki z nowej kolekcji mają specyficzny, drapieżny design, który potęguje nie tylko czarna stalowa koperta i pasek, ale także ciemna tarcza. Kolorystykę przełamują fluorescencyjne indeksy i wskazówki w niebieskim kolorze oraz duży czytelny datownik.
Czasomierz odzwierciedla ideę sportów wodnych, bowiem jego wodoszczelność równa jest 100m, dzięki czemu można w nim swobodnie pływać. Wodoszczelny jest także skórzany, tłoczony pasek. Cena: 1300 zł.