2015.02.11// J. Kruczek
W jaki sposób można promować stacje telewizyjne, seriale czy programy. Najczęściej marketingowcy ograniczają się do zwykłego telewizyjnego spotu. Jednak znacznie ciekawszym sposobem jest wyjście na ulice z czymś nawiązującym do danego produktu.
Stacja Sky Atlantic przeprowadziła ostatnio dość niezwykłą akcję promocyjną. Na ulice Londynu wypuściła niedźwiedzia polarnego. Wielki biały miś spacerował sobie po ulicach między ludźmi, grzebał w śmietnikach i przejechał się metrem.
Niedźwiedź spacerował...
...po Londynie w ramach...
...pomysłowej akcji
Oczywiście niedźwiedź nie był prawdziwy. Grupa speców od efektów specjalnych zaprojektowała na potrzeby akcji najbardziej realistyczny kostium niedźwiedzia polarnego. Każdy szczegół oddano doskonale sprawiając, że miś wyglądał niczym żywe zwierzę. W jego wnętrzu znalazło się dwóch artystów, którzy przed akcją dokładnie przećwiczyli ruchy. Efekt jest powalający, co zobaczycie na powyższym filmie. Dodajmy tylko, że biały miś miał promować serial Fortitude, którego akcja rozgrywa się na kole podbiegunowym.