2015.03.11// J. Kruczek
Umiejętność tworzenia wizerunku marki i dobrych reklam jest sztuka trudną. Potknięcia PR-owców można zobaczyć na każdym kroku, ale na szczęście są jeszcze ludzie i firmy, które przy okazji zarabiania starają się zrobić coś więcej.
Samsung zaprezentował ciekawy spot, którego nagranie wymagało przeprowadzenia dość pracochłonnej operacji. Ekipa filmowa zwróciła się o pomoc do ludzi mieszkających w bezpośredniej okolicy pewnego mężczyzny. Ten był głuchoniemy, ale w dniu kręcenia spotu spotkało go coś bardzo miłego.
Samsung przygotował...
...niezwykłą niespodziankę...
...dla głuchoniemego
Sąsiedzi nauczyli się kilku zwrotów w języku migowym. Szkolenia trwały miesiąc, a wszystko po to, aby tego konkretnego dnia bohater filmu mógł z każdym porozmawiać bez słów. I tak przygotowano serię zdarzeń a każdy napotkany człowiek odpowiedział mężczyźnie i jego partnerce w języku migowym. Całość kończy interaktywny baner informujący o uruchomieniu specjalnej infolinii Samsunga dla osób głuchoniemych. Takie akcje naprawdę cieszą i choć są tylko reklamami to brakuje w telewizji i sieci podobnych pozytywnych akcentów.