Produkty wg producenta


Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet


powiększ

Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet

Cena: 31.25 zł


Opis produktu: Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet
Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet

Nowe media, jako nowa formuła przekazu we współczesnym świecie, zaczynają pełnić coraz ważniejszą rolę zarówno w zakresie informacyjnym, edukacyjnym, jak i estetycznym. Podobnie do mediów tradycyjnych, przekazy w nich zawarte kształtują podstawy odbiorców i bez wątpienia wpływają znacząco na ich opinie o rzeczywistości. Dyskurs publiczny zyskuje dzięki nowym mediom przestrzeń, w której mają szansę zaistnieć niezależne poglądy, sztuka, ale również techniki wpływania na odbiorcę tekstu (jak choćby reklama).


Podobne do: Nowe media a media tradycyjne. Prasa, reklama, internet


89.00 zł
Krajobraz miejski. Nowe trendy, nowe inspiracje, nowe rozwiązania

Książka ''Krajobraz miejski'' zajmuje się zagadnieniami związanymi z...

95.50 zł
Media a dobra osobiste

Książka dotyka problematyki bardzo żywo dyskutowanej zarówno w Polsce, jak i...

128.50 zł
Reklama farmaceutyczna i pokrewna

Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...