Produkty wg producenta



Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser


powiększ

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser

Cena: 94.05 zł


Opis produktu: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki skryptowe i sterowanie danymi Techniki zabezpieczania gier w wersji beta Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i ''strzelanki'' to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny. Książka ''Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6'' to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych. Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych Siatkowa reprezentacja obiektów gry Testowanie pojedynczych modułów gry Optymalizacja korzystania z zasobów Rachunek wektorowy i macierzowy Symulacja zachowania cieczy Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji Korzystanie z reguł logiki rozmytej Programowanie skryptowe w językach Lua i Python Optymalizacja wyświetlania obiektów gry Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym Tworzenie gier sieciowych Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.


Podobne do: Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser


32.00 zł
Vademecum psychoterapeuty

Ani autor, ani chyba nikt z sięgających po tę książkę nie twierdzi, że...

12.50 zł
Standardy edytorskie. Vademecum

Vademecum zawiera adaptację wybranych wymogów i standardów formalnych, które...

28.00 zł
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości

Jak w końcu zdobyć to, o czym marzysz?
Czym różni się ''marzenie'' o...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale High-Tech