Produkty wg producenta



Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku


powiększ

Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Cena: 42.37 zł


Opis produktu: Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku
Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.


Podobne do: Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku


31.00 zł
Kambodża. Historia państw świata w XX wieku

Jedno z najlepszych kompendiów wiedzy dotyczących Kambodży oraz wydarzeń...

63.00 zł
Historia filozofii XX wieku. Nurty. Tom 1

Książka autorstwa prof. Tadeusza Gadacza Historia filozofii XX wieku to rzecz...

73.00 zł
Historia filozofii XX wieku. Nurty. Tom 2

Książka autorstwa prof. Tadeusza Gadacza to rzecz ze wszech miar niezwykła...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Extreme