Produkty wg producenta



Polityka medialna a media elektroniczne


powiększ

Polityka medialna a media elektroniczne

Cena: 39.50 zł


Opis produktu: Polityka medialna a media elektroniczne
Polityka medialna a media elektroniczne

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna a media elektr oniczne Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzi nie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom akt ualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
  • author: Karol Jakubowicz


Podobne do: Polityka medialna a media elektroniczne


39.50 zł
Polityka pieniężna

Książka zawiera ocenę skuteczności wykorzystania celów pośrednich w...

25.50 zł
Pop-polityka (Pop-art)

Janusz Palikot ? filozof, biznesmen, mecenas kultury czy błazen...

34.00 zł
Nowe media i polityka

Artykuły zebrane w niniejszej książce mają na celu przedstawienie...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...