2014.03.22// J. Kruczek
Pepsi pewien czas temu rozpoczęło dość oryginalną kampanię reklamową. W jej ramach powstają filmy pokazujące rzeczy niesamowite, jak perfekcyjne rzucanie kartami, czy bieg po pętli. Dziś prezentujemy kolejny odjechany pomysł marketingowców.
Na jednym z londyńskich przystanków zamocowano dość niezwykłą reklamę. Od strony wnętrza przystanku pojawił się ekran symulujący szybę przez którą widać chodnik i jezdnię. Oczywiście na ekranie pojawiło się więcej niż działo się w rzeczywistości.
Dobry pomysł to połowa...
...marketingowego sukcesu...
...a spece z Pepsi są w tym świetni
Ludzie czekający na autobus zobaczyli niezwykłe sceny. Tygrys goniący chłopaka, meteor uderzający w przystanek czy wielka macka przebijająca się przez chodnik i porywająca przechodnia. Wszystkie sceny prezentują się fantastycznie i dały sporo zabawy osobom oczekującym na przystanku. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości okazało się strzałem w dziesiątkę. mamy nadzieję, że więcej takich reklam zagości w naszym życiu.