2012.11.16// D. Pęgiel
Z sondażu zleconego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego. Warto odnotować, iż badany okres okazał się udany dla Radia Maryja, które zanotowało spory wzrost. W odmiennej sytuacji znalazło się Radio ZET i "Trójka".
Badanie Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company objęło okres od sierpnia do października 2012 roku. RMF FM uzyskało w nim wynik 25,6%, co pozwoliło tej stacji utrzymać fotel lidera wśród rozgłośni ogólnopolskich. W stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku radio to straciło 1,6 punktu procentowego.
RMF FM pozostaje...
...liderem...
...rynku radiowego
Drugie miejsce przypadło Radiu ZET z 15,2% udziałem w rynku; poprzednio było to 16,1%. Ostatnie miejsce na podium zajęła "Jedynka" (12%, poprzednio 11,1%), a tuż za nią uplasowała się "Trójka" (7,9%, poprzednio 8,2%).
Poprawę wyników zanotowały Radio Maryja (o 0,6 punktu procentowego do 2,7%), Eska Rock (o 0,3 punktu procentowego do 1,7%) oraz RMF Classic (o 0,2 punktu procentowego do 0,8%).