Produkty wg producenta



Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?


powiększ

Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Cena: 36.50 zł


Opis produktu: Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
  • author: Robert Heath


Podobne do: Reklama. Co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?


33.50 zł
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego...

37.04 zł
Reklama - Kall Jacek

W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy...

57.50 zł
Reklama

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Sport