2015.03.24// J. Kruczek
Czy reklamy mogą być ciekawe, zabawne i przyciągające uwagę? Tak o ile bierze się za nie ktoś kreatywny, a nie horda księgowych oszczędzających i traktujących potencjalnego klienta jak idiotę. Dowodem może być nowa reklama chińskiej sieci meblowej Red Star Macalline.
W spocie widocznym powyżej usłyszymy wpadająca w ucho muzykę, prosty wokal i to co najważniejsze czyli sporą dawkę iluzji optycznych. Na filmie ujęto szereg iluzji wprawiających wzrok widza w zdziwienie i otumanianie. Sceneria trójwymiarowa zmieniająca się nagle w dobrze ujęty obraz dwuwymiarowy robi wrażenie.
Nowa reklama...
...sieci Red Star Macalline...
...podbija internet
Osoby występujące w klipie chodzą po sufitach i ścianach. Przemykają między iluzjami z dużą gracją, a całość jest po prostu bardzo dobrym klipem. Szkoda, że w naszej telewizji nie uraczymy równie pomysłowych spotów. Zapewne minie kilka lat nim do nas dotrą podobne trendy o ile w ogóle.