2009.12.30// J. Górszczyk
Niektóre reklamy zostały przemyślane przez agencje reklamowe. Inne, cóż zostały stworzone metodą typu „zobaczymy czy to wypali”.
Ciekawy pomysł
Ktoś tutaj miał wyobraźnię...
...i poczucie humoru
Powiadają, że reklama jest dźwignią handlu. Dobrze skonstruowana potrafi przynieść firmom rekordowe zyski każdego roku. Jednak częściej zdarzają się reklamy, które albo tylko bawią albo żenują czy nie interesują nikogo.
Obecnie to Stany Zjednoczone wygrywają w liczbie reklam, które nie przynoszą zysku firmom. Ale zdarzają się także takie przekazy reklamowe, które przy okazji śmieszą oraz zarabiają. Jeśli chcemy zobaczyć na żywo takie reklamy, proponuję zrobić sobie małą wycieczkę po USA.
Reklama rządzi się swoimi prawami i nie każdemu musi się podobać. Ale powinna na siebie zarabiać. Tylko nie wszyscy sobie to jeszcze uświadomili. Przykłady powyżej.