2014.06.16// J. Kruczek
Trwające mistrzostwa świata w piłce nożnej są idealną okazją do wykorzystywania piłki w celach promocyjnych. Każda firma bez względu na to czy ma choćby najmniejszy związek ze sportem stara się skorzystać z ogólnego trendu.
Powyższy film prezentuje reklamę koncernu spożywczego Nissin Food Group. Oczywiście klip traktuje o piłce nożnej, ale w dość niezwykły sposób. Otóż Japończycy wysłali do Brazylii Samuraja, który w efektowny sposób ogrywa lokalnych freestylerów.
Samuraj w Brazylii
Ujęcia z samurajem wywijającym piłką robią wrażenie i nie sposób oderwać od nich oczu. Nie wiemy, jak nazywa się piłkarz wymiatający w stroju legendarnego wojownika, ale ma chłop talent. Co więcej cieszy nas, że są ciągle firmy potrafiące nakręcić reklamę swojego produktu w oryginalny sposób.
Samuraj w Brazylii