Socjologia gospodarki Wydanie II - Juliusz Gardawski, Leszek Gilejko, Jacenty Siewierski, Rafał Towalski
Cena: 41.79 zł
Opis produktu: Socjologia gospodarki Wydanie II - Juliusz Gardawski, Leszek Gilejko, Jacenty Siewierski, Rafał Towalski
Socjologia gospodarki Wydanie II - Juliusz Gardawski, Leszek Gilejko, Jacenty Siewierski, Rafał Towalski
Prezentowana publikacja przedstawia determinanty rozwoju gospodarczego, rynek, otoczenie instytucjonalne, ekonomiczny wymiar struktury społecznej, przedsiębiorstwo i stosunki pracy. Jest znakomitym podręcznikiem dla studentów socjologii i kierunków ekonomicznych, których program obejmuje socjologię gospodarki, socjologię pracy, socjologię przedsiębiorstwa i podobne subdyscypliny. Publikacja składa się ona z czterech w miarę autonomicznych części. W części I rozważane są determinanty rozwoju i wzrostu gospodarczego, głównie w odniesieniu do procesów kulturowych. W części II (socjologia makroekonomiczna) analizowane są instytucje gospodarcze z socjologicznego punktu widzenia oraz zachowania aktorów w gospodarce. Część III to analiza struktury społecznej w jej związkach z gospodarką oraz analiza mentalności ekonomicznej. W część IV (socjologia mikroekonomiczna) poruszane są zagadnienia przedsiębiorstwa, stosunki pracy wraz z partycypacją oraz konflikt przemysłowy. Całość ma w zamierzeniu ukazać gospodarkę w perspektywie socjologicznej.