Produkty wg producenta



Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu


powiększ

Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu

Cena: 37.50 zł


Opis produktu: Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu
Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu

Ze wstępu: Uwarunkowania, w jakich znalazły się polskie przedsiębiorstwa w przeciągu ostat­nich kilkunastu latach, uległy głębokim i niekwestio nowanym zmianom. Stało się tak na skutek przemian związanych z transformacją systemową polskiej gospodarki oraz rozpoczętą integracj ą kraju z Unią Europejską. Współczesne otoczenie, jako bardzo istotna zmienna niezależna, wpływa z coraz większą siłą na wszelkie po dmioty gospodarcze. Wpływ ten staje się na tyle istotny, że może kształtować przyszłość i kierunki dalszego działania przedsiębiorst wa, a nawet przesądzić o kontynuowaniu tej działalności. Wobec tego współczesne otoczenie może zmuszać przedsiębior­stwo do określon ych zachowań, a ich wyrazem jest przyjęta i realizowana strategia. Wzrost zmienności i niepewności otoczenia nasilił się w ostatniej dekadzie XX wieku w skali globalnej, a początek nowego stulecia pr zyniósł kontynuację tych zmian, między innymi w zakresie niespotykanego rozwoju technologii informatycz­nej i cyfrowej. W takiej syt uacji warunkiem przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa staje się umiejętne dostosowywanie strategii - a nawet coraz częściej całkowi ta jej zmiana - w szczególności do nowych sytuacji w makrootoczeniu i do uwarunkowań rynkowych. Zarządzanie przedsiębiorstwami na po czątku obecnego stulecia potwier­dza wzmożony nacisk na traktowanie ich jako organizacji otwartych, których cele i decyzje ustanawia ne są w ścisłym powiązaniu z otoczeniem. W literaturze nauko­wej z obszaru zarządzania podkreśla się od dawna, że otoczenie staje si ę, także dla współczesnych przedsiębiorstw, coraz mniej ?hojne'', ale za to coraz bardziej ?re­strykcyjne''. Wobec tego ciągle wydaje się aktualne stwierdzenie, że ewolucja oto­czenia ma dla przedsiębiorstwa większe znaczenie niż reguły jego wewnętrznego działania. Na skutek tego przedsiębiorstwa, dążące do zapewnienia i ciągłego po­prawiania efektywności swoich działań, powinny co pewien czas o drzucać to, co było efektywne w przeszłości i poszukiwać nieustannie nowych celów i rozwiązań.
  • author: Krzysztof Andruszkiewicz


Podobne do: Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu


38.00 zł
Strategiczne planowanie marketingowe

W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania...

50.00 zł
Rynki finansowe w warunkach kryzysu

Celem niniejszej książki jest prezentacja sytuacji na rynkach
finansowych...

48.50 zł
Gospodarka w warunkach kryzysu

Kryzys na rynkach finansowych, który rozpoczął się w 2007 r...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme