Produkty wg producenta



Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk


powiększ

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk

Cena: 27.84 zł


Opis produktu: Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.


Podobne do: Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych - Pilarczyk Bogna, Sławińska Maria, Mruk Henryk


35.50 zł
Międzynarodowe strategie marketingowe

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby...

38.00 zł
Integracja przedsiębiorstw handlowych a proces konkurencji

W książce Autorzy zajmują się wpływem integracji przedsiębiorstw handlowych...

66.50 zł
Strategie marketingowe na rynku politycznym

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...