Produkty wg producenta



Strategie marketingowe w turystyce. Podręcznik, szkoły wyższe


powiększ

Strategie marketingowe w turystyce. Podręcznik, szkoły wyższe

Cena: 36.50 zł


Opis produktu: Strategie marketingowe w turystyce. Podręcznik, szkoły wyższe
Strategie marketingowe w turystyce. Podręcznik, szkoły wyższe

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania
strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz
wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej
na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na
prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez
biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań
marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu
analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji
na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia
związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: ? rola
sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii
marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? proces formułowania
strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi
konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, ? znaczenie poszczególnych
komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z
przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, ?
zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z
uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz
kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ?
omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do
zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw
turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na
analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą
kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami
usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z
długoletnią współpracą z biurami podróży.
  • author: Maria Johann


Podobne do: Strategie marketingowe w turystyce. Podręcznik, szkoły wyższe


54.50 zł
Skuteczne strategie na trudne czasy. Podręcznik, szkoły wyższe

Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie...

151.00 zł
Pulmonologia, cz. 1. Podręcznik, szkoły wyższe

Choroby płuc to dziedzina niezwykle szeroka, wymagająca...

81.00 zł
Grawitacja. Podręcznik, szkoły wyższe

Podręcznik teorii względności dla wszystkich studentów fizyki...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura