Produkty wg producenta



Strategie zarządzania na rynku mediów


powiększ

Strategie zarządzania na rynku mediów

Cena: 63.50 zł


Opis produktu: Strategie zarządzania na rynku mediów
Strategie zarządzania na rynku mediów

Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura.
Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich
znaczenie dla wielu sektorów przemysłu medialnego - telewizji, radia,
prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie
teoretyczne popiera przykładami z działalności takich gigantów, jak:
BBC, Endemol czy CNN.
Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.
Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z
przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom
spółek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót
artystycznych i ekonomicznych.


Podobne do: Strategie zarządzania na rynku mediów


12.77 zł
Marketing edukacyjny Jak sobie radzić na rynku - Jarosław Kordziński

utor poradnika pokazuje, jakie działania podjąć, by dobrze ?sprzedać? szkołę...

54.50 zł
Skuteczne strategie na trudne czasy. Podręcznik, szkoły wyższe

Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie...

23.00 zł
Język polski. W świecie kultury i mediów. Karty pracy. Gimnazjum

W świecie kultury i mediów. Karty pracy dla gimnazjum:
są publikacją z...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry