2014.07.11// J. Kruczek
Technologia wkracza we wszystkie aspekty naszego życia, a producenci sprzętu i operatorzy sieci komórkowych czy telewizyjnych wciskają nam, że bez niej się już nie obejdziemy. Właśnie dlatego zaskoczeniem jest nowy spot tajlandzkiej sieci DTAC.
Operator komórkowy zamiast chwalić się możliwościami, ilością darmowych połączeń i wciskaniem nam, że smartfon jest do życia potrzebny pokazał inną twarz. Spot po hasłem "The power of love" pokazuje, że najważniejsi jesteśmy my i żaden sprzęt nie zastąpi bliskości.
Technologia...
...nie jest w stanie zastąpić...
...miłości
W filmie możemy zobaczyć młodego ojca, który nie może uspokoić płaczącej córeczki. Próbuje puszczać bajki na smartfonie, uruchamia wideokonferencje z matką, ale nic nie pomaga. W końcu decyduje się na szalony krok i bierze na ręce swoje dziecko, a to przestaje płakać. Dla wielu reklama może się wydać głupia, ale zastanówcie się jak często wyręczacie się technologią. Niestety coraz więcej dzieci jest wychowywanych przez smartfony, tablety i telewizory.
W końcu kogoś może zastanawiać jak taka reklama ma zachęcić do skorzystania z usług sieci. Kilka milionów odsłon reklamy i ludzka twarz koncernu dają jednak efekt. To jest kreatywność i umiejętność tworzenia wizerunku.