Produkty wg producenta



Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL. Między polityką a widzem


powiększ

Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL. Między polityką a widzem

Cena: 28.00 zł


Opis produktu: Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL. Między polityką a widzem
Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL. Między polityką a widzem

W czasach PRL telewizja stała się podstawową i ulubioną rozrywką Polaków, ich ''oknem na świat'', źródłem wiedzy o kraju i świecie. TV P była też istotnym elementem ówczesnego systemu politycznego oraz narzędziem w rękach kierownictwa partyjnego, za pomocą którego za mierzano sterować świadomością społeczną. Oczekiwania odbiorców i decydenta politycznego w zasadzie się wykluczały, a TVP chcąc usat ysfakcjonować widzów i władze, narażała się na krytykę z obu stron. Telewizja Polska miała być narzędziem wspierającym system, a w r zeczywistości stała się czynnikiem kryzysogennym. Miała budować zaufanie do władzy, w istocie zaś nierzadko ją kompromitowała.
  • author: Katarzyna Pokorna-Ignatowicz


Podobne do: Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL. Między polityką a widzem


26.00 zł
Polityka trójkątów

Miłość potrafi być trudna. Szczególnie wtedy, gdy chce się być miłym dla...

36.00 zł
Günter Grass i polityka

Praca poświęcona jest politycznej i publicznej aktywności oraz literackiej...

33.50 zł
Między polityką a metapolityką. Samoobjawienie romantycznej twórczości Adama Mickiewicza (1817-1835)

Badacz obcokrajowiec, który po raz pierwszy zajmuje się życiem i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale High-Tech

W dziale Sport

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Lifestyle