Produkty wg producenta



Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Tomasz Karwatka


powiększ

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Tomasz Karwatka

Cena: 35.15 zł


Opis produktu: Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Tomasz Karwatka
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Tomasz Karwatka

Wygodny jak... Twoja strona!
  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie! W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej... Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością! Sztuka użytkowa w Internecie:
  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl Partnerzy merytoryczni:


Podobne do: Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Tomasz Karwatka


197.00 zł
MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych...

37.00 zł
E-biznes. Relacje z klientem

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
Skuteczny newsletter
Blog w...

81.50 zł
Multimedia w biznesie i zarządzaniu

Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle