Produkty wg producenta



W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center


powiększ

W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center

Cena: 23.00 zł


Opis produktu: W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center

Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne, które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Mo nografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnyc h artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe, alty mowy, strategie komunikacyjne ? oraz ic h skuteczność. Tom jest kolejnym ogniwem serii poświęconej współczesnej komunikacji medialnej, wydawanej przez zespół Pracowni Język a Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.


Podobne do: W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center


127.00 zł
Zachowania i zwyczaje konsumentów. Wydanie VI

Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak...

18.00 zł
Zachowania nabywców

Książka ta :*wskazuje co należy uczynić, aby poznać i zrozumieć postępowanie...

40.50 zł
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji

W książce omówiono gry społeczne prowadzone w organizacji. Dokonano analizy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Sport