Produkty wg producenta



Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu


powiększ

Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu

Cena: 36.00 zł


Opis produktu: Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu
Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w
Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje
analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu
psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga
uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany
produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy,
m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w
reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące
aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii
reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji
agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów
strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie
się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej
aspektami.?Wiedza o reklamie? to książka dla uczniów i studentów oraz
dla wszystkich zainteresowanych reklamą ? jej teorią oraz
funkcjonowaniem w życiu codziennym.


Podobne do: Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu


27.00 zł
Matura. Wiedza o społeczeństwie

Autor książki, Krzysztof Kowaluk, jest politologiem, absolwentem studiów...

30.50 zł
Wiedza o społeczeństwie - Podręcznik

Wewnętrzny podział w podręczniku odzwierciedla charakterystyczne dla...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Lifestyle