Produkty wg producenta



Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych


powiększ

Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych

Cena: 27.00 zł


Opis produktu: Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych
Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych

Analiza wchodzenia nowego medium, jakim w latach 60. była telewizja, w polski system mediów masowych (wówczas nazywanych środkami ma sowej informacji i propagandy). Autor w swojej pracy zajmuje się zagadnieniem ogromnie ważnym z punktu widzenia historyków - a miano wicie związkiem telewizji z życiem społeczeństwa. O ile prasa , radio oraz film były w PRL traktowane jako środki propagandy, to tel ewizja rozwijała się spontanicznie, z inicjatywy oddolnej - inżynierów, dziennikarzy radiowych. Kierownictwo PZPR z towarzyszem Wies ławem Gomułką na czele, nie dostrzegali znaczenia telewizji jako instrumentu propagandy partyjnej, a raczej traktowali ją jako środe k upowszechniania kultury.
  • author: Patryk Pleskot


Podobne do: Wielki mały ekran. Telewizja a codzienność Polaków w latach sześćdziesiątych


34.00 zł
Społeczeństwo i codzienność

Globalne nadzieje i zagrożenia, nowe obszary ryzyka...

32.00 zł
Pułaski. Wielki mały rycerz

Książka opowiada o jednej z najbardziej kontrowersyjnych postaci XVIII wieku...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Sport