Produkty wg producenta



Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów


powiększ

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Cena: 20.14 zł


Opis produktu: Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.


Podobne do: Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów


32.00 zł
Dydaktyka mediów

Rewolucja technologiczna, zalew medialnej informacji, globalizacja i rozwój...

18.00 zł
Deontologia mediów

Autor pisze o wartościach, na których opierają się istniejące w przeszłości i...

50.00 zł
Pedagogika medialna tom 1

Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme